Projekte

Eine Auswahl unserer Open-Source-Projekte sowie Produkte, an den wir mitgewirkt haben bzw. selber veröffentlicht haben.

Animator Access Generator For Unity

This video gives a quick overview of Animator Access Generator, an open source C# code generator that makes handling of Animator states and parameters easier.

RRRunner im App-Store

RRRunner

RRRunner (App-Store-Link) ist ein 3D-Jump-'n-Run-Spiel für das iPhone, bei dem du deinen Player-Character nur mit Bewegungen steuerst. Gibt's schon? Fast richtig: Mit Bewegungssteuerung gibt es viele. Ausschließlich mit Bewegungssteuerung, das ist neu.

RRRunner im App-Store

Accessing Bundle Version in Unity iOS Runtime (3)

In part (1) and part (2) I discussed the concept and some implementation details for BundleVersionChecker a set of editor classes to provide access to Unity's PlayerSettings.bundleVersion (and bundleIdentifier) at runtime and an enhanced way of managing the history of versions to provide migration steps as necessary - at least since you have installed it. Now I show you how to use it in your project.

Flip Animation Add-On for Mirroring Keyframes in Blender

After wasting a lot of time when flipping Blender animations made for left side to the right and vice versa, I decided to write an add-on doing it automatically. Have you ever been annoyed about copy & paste X-flipped pose frame by frame? See the video tutorial below how to solve this problem in your project.